ROLLING BESSONS AL COMPLET

ROLLING BESSONS AL COMPLET

Tornen amb força i temes nous

ROLLING BESSONS són:
Àngel Asensi, baixista; Miquel Asensi, guitarrista i cantant; Ángel Suárez, baterista i Rubén Sarabia, teclista.
------------------------------------------------------------------

domingo, 6 de febrero de 2011

"EL TREN" DELS ROLLING BESSONS


"El tren" és el títol de la primera de les cançons del nou àlbum dels Rolling Bessons, anomenat "Rock amb denominació d'origen". Per a anar fent camí, ací teniu la lletra d'este tema.

"El tren" (Música: Miquel Asensi/ Lletra: Àngel Asensi)

Miraré

el tren passarà en tot moment.

Pensaré

els vagons d'il.lusions estan tots plens.
Buscaré
el viatge que a tu més et convé.

Vine-te'n

les maletes i el camí són sorprenents.


És el tren que m'espenta en tot moment.

És el tren que em recorda el present.

És el tren que m'espenta en tot moment.

És el tren que em recorda el present.

Miraré
les finestres són part del meu plaer.

Pensaré

si on vaig m'esperes tu també.
Buscaré
l'estació on un dia jo viuré.
Vine-te'n
sabràs el meu nom, és molt urgent.


És el tren que m'espenta en tot moment.
És el tren que em recorda el present.

És el tren que m'espenta en tot moment.

És el tren que em recorda el present.

No hay comentarios:

Publicar un comentario